28 Mart 2008

yaşlı converse


* agul!

4 yorum:

deli mine dedi ki...

plaka düşmüş :D

agül dedi ki...

düşmek üzere son demlerini yaşıyo :)

Roy Keane dedi ki...

Özendiren nefis bir kare olmuş ama ayakkabının fazla da yıpranmadığını, kullanıcısının hafif sağa doğru yere basışıyla ayakkabı tabanının sağının aşındığını gözlemledim yıpranmadan ziyade.

Ben giderim,adım kalır da olabilirmiş başlık(= Yaşlı converse de şık durmuş gerçi...

Çok seviyorum bu converseleri de 40 numaradan sonra sevimlilikleri bozulduğu için alamıyorum 44 numaracık ayacıklarıma; çok ince uzun duruyorlar ayakta maalesef. Alsam herhalde hususi yıpratır öyle giyerdim Converse'i.

Gece gece maile gelen tam 12 mesajla farkettim ki müthiş bir gece kaçmış=(

agül dedi ki...

evet dün gece ki fotolar güzeldii herkes ayrı bi telden çaldı ama güzel kareler neyse başka sefere artıkk