11 Nisan 2008

vakt-i imtihan


10 yorum:

shinamira dedi ki...

Okuyorum okuyorum pörpıl yazıyor..

es dedi ki...

evet gogol bordello start wearing purple
bir arakadşım tavsiye etmişti bende oraya not almıştım :D
gözden de birşey kaçmıyor :D

Sabotaj dedi ki...

margo = şadi reis?

gastigo dedi ki...

yok canım biliyodum biliyodum reis bigün karşımıza çıkacaktı allahım sen büyüksün.
Koşun koşun reis geldi

es dedi ki...

nee?? kim o yaaa.. ben margoyum.. esrayım.. walla başka kimse değilim..
ne alaka yaa.. anlatırmısın meraktan çatlıcam da..

Unknown dedi ki...

Reis, yine aynı konuşuyosun, "o kim" ayaklarını yemeyiz artık biz :)

vay be, no post yiyince td den üzülmüştüm reissiz 1 ay nasıl geçer diye, meğer sandığımızdan da yakınmışın pörpıl reis :)

es dedi ki...

kimse açıklamayacak mı??

shinamira dedi ki...

pörpıl reis sevdiğimiz bir fenomen abimizdir margo.. yalnız kader bizi sık sık ayırdığından her yerde onu arar olduk.. bir umut, sen misin diye sevindik.. sensin di mi reis? :D

Roy Keane dedi ki...

yalnız küçük bir fark var. reisin hayatındaki tek mor Orduspordur :S Hayatta en çok tanımak istediğim 10 insandan birisidir yaşayan efsane...

Cmde boş kaleye bile gol atamasa da Şadi'nin de müptelası olduğumuzu da dipnot olarak düşelim.

efecantekin dedi ki...

bir efsaneydi reisle beraber olmak..bırakıpta bizi nerelere gittin be reis?