26 Mayıs 2008

Ölürüm Hasretinle..

Yeter..

Adem A.'ya teşekkürler

6 yorum:

es dedi ki...

bu resmi çok beğendim ben sabotaj abi..

Sabotaj dedi ki...

Şükür gencim, genç olup yaşımdan yinede küçüklerime de abi dedirtmiyorum, dedirtmem. Büyük ihtimal benim asıl size 'abla' demem gerekiyor.

Karemi beğendiğiniz için teşekkürler.

es dedi ki...

nee ablamı..yok yok bende gencim :)
tartışmayalım..ben 22 yaşındayım ultrasabotajbeyfendi siz??

Sabotaj dedi ki...

Tam üç yaş yaşınızdan küçüğüm.

Siz yaşlanmışsınız sayın bayan, asıl genç burda. Çatır çatır gençliğini yaşıyan. Oh, mis gibi 10lu yıllarımı yaşıyorum.

es dedi ki...

ya gerçekten mi yaa :s
inanamıyorum senden yaşlı olduğuma.. :S
şaka bi yana 20li yaşlarda güzzeldir,tavsiye ederim :D

Sabotaj dedi ki...

Ben daha adım atmadan zerre kadar beğenmedim kusura bakma. Biraz çamur atar gibi oldu ama atmıyor da değilim hani..