19 Ağustos 2008

bulutlar arası: akçaabat kayabaşı yaylası


9 yorum:

es dedi ki...

gittim ben bu yaylaya.. süperr foto

Sabotaj dedi ki...

Kare güzel, ama bir daha ki sefere kare yüklediğimizde 'orta' büyüklüğünde yüklemeye dikkat edersek siteye daha uygun olacaktır.

Ben düzeltiyorum bu sefer.

TiyamiN dedi ki...

ultrasabotaj'a :blogun arka planı-stili saydam hale getirilmiş fotoğraflar belli olmuyo, hele birde orta büyüklükte hiç göstermiyo kendini.. burda amaç fotoğrafları sergilemkse büyük boyutta olmalı bence.

margo'ya :bilmem mi senin eski köy oralar canım, nasıl bırakıp geldin zor valla..

Sabotaj dedi ki...

Sanırım 320x'in konseptini henüz gözden geçirmedin : )

TiyamiN dedi ki...

gözden geçirdiğim her yerde "orta" büyüklükte olması gerektiğine yönelik bi şey hatırlamıyorum, ama öyle diyorsanIZ, öyle olsun..ya da vardır da her şey çok saydam, görememişimdir!

Unknown dedi ki...

320x213 veya 320x240 olması gerektiği belirtilmiş ama.
bloggera da fotoğraf yüklerken "orta" yı seçtiğinde otomatikman fotoğrafları o boyutta yüklüyor.

Sabotaj dedi ki...

Saydam dediğin:
-320x.blogspot adresi (320x240 pixel);
-Site başlığın altında ki yazılı olan cümle (320x240 pixel);
-Kurallarda ki 320x240 pixel kuralı).

Sana atak yapılıyor gibi hissetme kendini, eğer, kareler gözükmüyor diyorsan bunu belirtebilirdin ve biz de seve seve bu önerini kayda alıp bi' çaresine bakabilirdik.

Ki, biz de farkındayız ve 2 gün önceden beri bi' şeyler düşünmeye başlamıştık.

Hayırlı karemeler.

TiyamiN dedi ki...

eyvallah

es dedi ki...

tolga,ben sana mail attım aslında bu konu ile ilgili,sanırım fark etmedin yada okudun dönmedin..
maili okursan,devamını konuşuruz yine..