15 Ocak 2009

Baş aşşağı


10 yorum:

Sabotaj dedi ki...

Renk kattı bloga, bu seferliğine 320px yapmıyorum abi :D

WavyMoods dedi ki...

eyvallah sabotaj:) yapsan yazık olacaktı zaten, birde edit seçeneği nerdeydi arada dalgınlığıma geliyor benim yada resmi başlığı değiştirmek isteyebilir insan, dimi

Sabotaj dedi ki...

Abi haberiniz yok, fakat az uğraşmadım o "edit" için. "Edit" şimdi, fotoğrafların altında "yorum" kelimesi yazıyor ya? Onun tam yanında gizli bir şekilde duruyor. Fare ile geçersen zaten farkedeceksin orda olduğunu.

Bunu bir türlü ortaya çıkartamıyorum, Blogger kabul etmiyor zira. Deniyoruz.

Smyrna dedi ki...

ahaha süper :D

gizli bi bölme keşfetmiş kadar sevindim :D

Ömer dedi ki...

Tek kelimeyle sahane...

WavyMoods dedi ki...

:)teşekkürler

bu arada yorumun yanında faremle bende gezindim ama tıklıcak bir merci bulamadım:(

Smyrna dedi ki...

abi yorum'un altı değil yorum'un yanı...

Sabotaj dedi ki...

Eğer farecik değişmezse önce www.blogger.com'a gidin, çünkü sırf blog'unuza gitmekle login olmuyorsunuz o yüzden de çıkmaz edit.

blogger'a gidiyorsun --> blog'una dönüyorsun (geri dönüş düğmesi ile değil(!)) --> tamamdır.

Her neyse, arkaplan olarak çok yakıştı. Hayırlı olsun.

WavyMoods dedi ki...

aynen, eline sağlık, arka plan fotonun aslında bile güzel olmuş

yorumun her yanına gittim,kamp kurdum,enlem,boylam,düz çapraz,yan alt üst,çıkmadı edit

kendimi editlicem bu gidişle:S

yorar tribüncü adamı bu gel gitler:S

Sabotaj dedi ki...

Ahanda oldu ve nihayet o kadar çaba sonra edit-kalemi geri döndü.

Hayırlı olsun : )