5 Şubat 2009

Mor - Sarı


Ömer'e...

6 yorum:

Sabotaj dedi ki...

Hayırdır Ömerin gözünü mü biri morartmış? : )

Sabotaj dedi ki...

Bazı insanlar sanırım siteye başka duygularla girip bilerek ve önyargıyla fotoğrafı değerlendirmeden düşük not vermekte.

Eğer bu böyleyse sana/size sesleniyorum, bırak(ın) şu aptallığı.

Smyrna dedi ki...

koy ..tüne rahvan gitsin Tolga, ben işin puanında muanında değilim. iki gram eğleniyoruz şurda :)

Sabotaj dedi ki...

Yok yok, ben de değilim. Ama art niyetliliğe kapı açık olmaz olmamalı. Benim de dahil beğenmediğim ve düşük puan aldığım kendi karelerim oldu hak verdim, ama yavaş yavaş bazı şeyleri takip edince bazı insanlar art-niyetliymiş gibi oluyor.

Ömer dedi ki...

Kardesim yeni gordum, kusura bakma. EYUP saksaksak SULTAN saksaksak :) diyorum baska bir sey demiyorum. Harika foto.

Smyrna dedi ki...

rica ederim kanka, yaşasın mor-sarı :D