16 Şubat 2009

uçalım göklere

9 yorum:

gkhngnyhn dedi ki...

yeni makineyle atılan ilk post. sb çekimden bu kadar zevk alabileceğimi hiç düşünmemiştim.

Sabotaj dedi ki...

Siyah beyaz dehşettir ya : ) Gastigo'nun SB'lerini özledik.

Bi' kaç hafta sonra da haftanın konusunu 'kuş' mu seçsek n'apsak?

Smyrna dedi ki...

oylama yapılmalı bence haftanın konusu uygulaması devam ettirilecekse...

Sabotaj dedi ki...

Neye oylama?

Smyrna dedi ki...

yazdım neye oylama olduğunu.

haftanın konusu uygulaması devam ettirilecekse oylama yapılmalı. hadi bu hafta kuş haftası, bu hafta börtü böcek haftası olmamalı...

Sabotaj dedi ki...

Belki devam ettirmek veya ettirmemek için oylama yapılsın diyor olabilirdin : )

Benim için hava hoş kiwi. : )
Oylamayla yapılsın/yapılmasın farketmez.

İlk konuyu ben seçmiştim, sevgililer gününü gastigo söylemişti öyle öyle gidiyordu zaten : )

WavyMoods dedi ki...

yemekten devam edelim bence, elimde materyal var oldukça, o bakımdan :)


yada doğa, gökyüzü veya hayvanlar alemi olabilir

çoktan seçmeceli yaptım, bir zahmet seçiverin artık sizde

Smyrna dedi ki...

şarbon'un foto toplu buluşma yeri oldu :)

gkhngnyhn dedi ki...

ben de fotoğraf national geographic e seçildi de tebrik ediyorsunuz sandım.