24 Aralık 2008

Renklerin Dansı

6 yorum:

es dedi ki...

bu resim safranboludamı çekildi acaba??
bana hıdırlık'ı anımsattı da.

Smyrna dedi ki...

Kuşadası'nda çekildi. kedinin peşinden 15-20 dakika koşturmuşumdur. pisi pisi pisi diyorum bakıyor bana tam deklanşöre basacağım "amaaann senle mi uğraşacağım" diyerek kafasını eğip yürümeye devam ediyor. sonunda benden kaçış olmayacağını anladı da çok sevdiğim karelerimden birini yakalamış oldum...

Coobans dedi ki...

Kaplanımsı bir havası var
Daha önceden TD'de yayınlandı galiba bu foto bir yerlerden hatırlıyorum ama emin olamadım :)

Smyrna dedi ki...

evet td'ye de koymuşluğum olabilir.

duruşundaki asalet yeter :) küçük dağları ben yarattım havasında...

es dedi ki...

güzel olmuş cidden, ellerine sağlık,sonunda kediyi ikna edebilmiş olman güzel :)

Smyrna dedi ki...

teşekkür ederim :)