27 Aralık 2008

Tribal


7 yorum:

Sabotaj dedi ki...

Entresan olmuş. Ara sıra ben de bunu deniyorum ama henüz buraya koyacak bir şekilde sonuç elde edemedim.

WavyMoods dedi ki...

Valla bende ilk defa geçen akşam denedim öyle ellerim donma pahasına; akıllara zarar kareler çıktı, araya bir girde devam edelim :)

Smyrna dedi ki...

wavy kareleri küçültüp değil de orjinal haliyle koyarsan daha güzel olur sanki...

WavyMoods dedi ki...

orjinal halleri 320x240 tan büyük ama delmiyelim kuralları

p.s: orjinal halleri çok daha çarpıcı doğal olarak

Smyrna dedi ki...

yok abi ben hiç küçültmeden koyuyorum orjinal haliyle. site küçültüyo zaten. dikkat edersen benim fotoğraflara tıkladığında orjinal hallerini görüceksin...

saygılar

WavyMoods dedi ki...

hadi ya, bak bunu bilmiyordum ben, bundan sonra öyle yaparım o zaman, teşekkürler

Smyrna dedi ki...

rica ederim abi, keyifli karelemeler :)